plommon

idag har jag insett att vårt plommonträd som vi planerade för några år sen MÅSTE  beskäras. grenarna hänger ner på marken. akutläge kort sagt. Jag har nu tagit bort dom grenar som jag når. Måste ha hjälp av Jan att ta bort dom högst upp. 

idag har vi gäster till middag. Jan har vart ute i skogen o plockat massa kantareller. det ska bli supergott. De hann även plocka blåbär som ska bli sylt. Snacka om att Jan är huslig. 

Själv har jag städat o städat o nu fått nästa ryggskott. Blir alltid så när jag städar för hektiskt. 

I Täby är det varmt o svettigt. och jag vill ha kallare!!!! En ovanlig önskan kan tyckas på sommaren , Men jag är trött på värme. Just sån här klibbig värme är extra jobbig. Är visst sån som finns på Thaliland. fattar inte hur folk vill åka dit o känna sig "febriga".

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0