Bravo!

Bravo Jonas! vill jag ropa när jag ser stjärnorna på slottet. När dom sitter där i sommarvärmen o ska plågas med att fixa en "stråkorkesterkonsert" medan Staffan Scheja får massage i trädgården.  Jag känner så enormt väl igen mig. att tvingas av någon "expert" att göra något som jag verkligen inte vill alls. och som egentligen är fullständigt meningslöst. hur man blir krängt av att tvingas göra något sånt här. har vart med om detta så många gånger på jobbets olika konferenser/studiedagar etc. fast starten var nog långt tidigare när man skulle leka på barndomens kalas, inte alla lekar, en del var ok. men andra som Ryska Posten. det var inte ok för mig. på den tiden var väl inte ordet integritet riktigt uppfunnet....







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0