bibblan, skola och getingar

hej!
har ägnat några dagar åt att leta efter ett viktigt papper. ytterst frusterande! var på möte på stan igår. sen satt jag på ett bibliotek o läste. jag gillar bibliotek! känns härligt att det finns ställen där det inte kostar att slå sig ner. dessutom är mobilanvändning inte tillåtet. skönt slippa fjortisars samtal "men va dårå? ikväll asså, men guuud" etc.

på Torsdag börjar kidsen skola. konstigt att börja på en torsdag. vår skola i Täby fick inte alls fina resultat i skolverkets utvärdering. konstigt. har jag missat nåt? eller kan det-hemska tanke- vara så att jag tänker annorlunda än skolverket? omskakande tanke.

Nu kommer 4-åringen o undrar varför getingar inte sticker sig på sin egen tagg. Jag älskar barns fria tankar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0